Pleksa na biurko
Szyba, osłona ochronna
Szyby i osłony ochronne do punktów obsługi klientów
Zabezpiecz szybą, osłoną ochronną pracowników, klientów, dostawców przed zarażeniem wirusem Covid19.
Firma Atic – producent wyrobów pleksi i poliwęglanu – uruchomiła produkcję przegród, osłon, szyb ochronnych do punktów sprzedaży i obsługi klientów. Osłony z plexi i poliwęglanu mają zastosowanie w punktach obsługi klientów jako przegrody kasowe. Szyby ochronne dedykowane są do urzędu, banku, szpitala, stacji benzynowej, apteki, sklepu spożywczego, foodtruckach, baru, bufet, restauracji, recepcji w hotelu, punktu usługowego, obiektu użyteczności publicznej, gabinetu lekarskiego, cukierni, salonów kosmetycznych i fryzjerskich.
- Osłona, szyba na ladzie lub biurku jest barierą ochronną oddzielającą personel od klientów podczas codziennej pracy, jednocześnie nie utrudniając obsługi.
- Osłona, szyba na ladzie lub na biurku nie utrudnia zadania sprzedawcom, recepcjonistom, kasjerom, itp. Mogą oni przez cały czas swobodnie obsługiwać i kasować klienta. (Na życzenie możemy zmienić kształt i rozmiar otworu kasowego w osłonie.)
- Sprzedawcy, recepcjonistki i kasjerzy podczas obsługi widzą przez cały czas klienta, bo osłona jest przeźroczysta.
- Osłona przy kasie, na biurku albo na ladzie nie przeszkadza też klientowi, bo ma otwór dopasowany do specyfiki pracy .
- Osłona, szyba zamontowana na ladzie biurku lub kasie jest sztywna i dlatego jest stabilna i nie spadnie podczas obsługi klienta, więc klient też jest bezpieczny.
- Osłona jest wielokrotnego użytku. Jest odporna na środki do dezynfekcji, można ją łatwo zdezynfekować i przeczyścić przecierając szmatką z płynem dezynfekującym.
- Osłona z pleksi jest bardzo łatwa w montażu i demontażu, wystarczy je postawić na biurku, ladzie albo przy kasie, co może zrobić jedna osoba w ciągu kliku sekund.
- Osłony są lekki, wyposażone w wygodne otwory kasowe i mają zakładki, które łatwo można przykleić do stanowiska pracy.
- Osłony ochronne są produkowane z tworzywa odpornego na stłuczenia a ściany są łączone za pomocą nitów lub zatrzasków, dlatego wytrzymają uderzenie młotkiem, upadek na podłogę,…. Są bardzo solidne, nie rozlecą się podczas pracy.
Uwaga! Przegroda, osłona, szyba ochronna z poliwęglanu nie zapobiega rozprzestrzenianiu się wirusów w punkcie obsługi klienta. Przegroda z poliwęglanu nie jest wyrobem medycznym. Osłona nie posiada przewidzianych prawem certyfikatów i dopuszczeń.. Osłona, przegroda oddzielająca pracownika od klienta może być stosowana tylko na własne ryzyko. Do przegrody nie dołączmy instrukcji użytkowania.
Osłona na stół dla kilku pracowników
Serdecznie zapraszam, zadzwoń albo napisz,
dopasuję ofertę do potrzeb Twojego punktu obsługi klientów.
Pozdrawiam
Mateusz Świątek