Jak Zamówić?

Jak Złożyć Zamówienie?

Pierwszy kontakt

Aby wysłać zapytanie ofertowe prosimy o przesłanie maila na adres atic@atic.com.pl lub
skorzystanie z formularza kontaktowego na naszej stronie:

Wysłanie zapytania ofertowego

W treści wiadomości podaj szczegółowe informacje dotyczące interesującego Cię produktu, takie jak:

  • rodzaj produktu
  • rozmiar
  • grubość
  • sposób montażu
  • ilość

Jeśli posiadasz zdjęcia realizacji, które Ci się podobają, dołącz je do wiadomości. Nie martw się, jeśli jakieś informacje będą niekompletne – nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby doprecyzować szczegóły.

Oczekiwanie na akceptacje

Najpóźniej następnego dnia po wysłaniu zapytania otrzymasz od nas ofertę cenową. Po jej akceptacji, przygotujemy dla Ciebie wizualizację projektu do akceptacji.

Produkcja

Po zaakceptowaniu wizualizacji projektu, przystąpimy do produkcji. Nasz zespół zadba o każdy szczegół, aby zapewnić wysoką jakość wykonania. Zostaniesz na bieżąco informowany o postępie prac, a po zakończeniu produkcji, zorganizujemy dostawę do wskazanego przez Ciebie miejsca.

Podstawową formą płatności dla projektów personalizowanych jest przedpłata na podstawie faktury pro forma. Dla jednostek publicznych, dużych firm i klientów stałych mamy możliwość płatności terminowych. Skontaktuj się z nami, a na pewno ustalimy warunki zadowalające obie strony.

Standardowy termin wysyłki małych i średnich zamówień to 3-7 dni roboczych, większe zlecenia szacujemy indywidualnie i przesyłamy informacje wraz z ofertą. Jeżeli potrzebujesz szybszej realizacji zawrzyj to w zapytaniu.