Szyba, osłona ochronna
z plexi lub poliwęglanu
dla pracownika do sklepu, recepcji,
na biurka i lady
do punktów obsługi klienta

Zadzwoń albo napisz!

przygotuję ofertę na osłony, szyby ochronne dopasowane na wymiar do Twoich stanowisk pracy, dla Twoich pracowników

Szyby i osłony ochronne do punktów obsługi klientów

Zabezpiecz szybą, osłoną ochronną pracowników, klientów, dostawców  przed zarażeniem wirusem Covid19.

Firma Atic – producent wyrobów pleksi i poliwęglanu – uruchomiła produkcję przegród, osłon, szyb ochronnych do punktów sprzedaży i obsługi klientów. Osłony z plexi i poliwęglanu mają zastosowanie w punktach obsługi klientów jako przegrody kasowe. Szyby ochronne dedykowane są do urzędu, banku, szpitala, stacji benzynowej, apteki, sklepu spożywczego, foodtruckach, baru, bufet, restauracji, recepcji w hotelu, punktu usługowego, obiektu użyteczności publicznej, gabinetu lekarskiego, cukierni, salonów kosmetycznych i fryzjerskich.

Osłona szyba ochronna przed wirusem z poliwęglanu lub pleksi do sklepu recepcji biura

Osłona szyba ochronna z poliwęglanu lub pleksi do sklepu recepcji biura – nitowana

 

  1. Osłona, szyba na ladzie lub biurku jest barierą ochronną oddzielającą personel od klientów podczas codziennej pracy, jednocześnie nie utrudniając obsługi.
  2. Osłona, szyba na ladzie lub na biurku nie utrudnia zadania sprzedawcom, recepcjonistom, kasjerom, itp. Mogą oni przez cały czas swobodnie obsługiwać i kasować klienta. (Na życzenie możemy zmienić kształt i rozmiar otworu kasowego w osłonie.)
  3. Sprzedawcy, recepcjonistki i kasjerzy podczas obsługi widzą przez cały czas klienta, bo osłona jest przeźroczysta.
  4. Osłona przy kasie, na biurku albo na ladzie nie przeszkadza też klientowi, bo ma otwór dopasowany do specyfiki pracy .
  5. Osłona, szyba zamontowana na ladzie biurku lub kasie jest sztywna i dlatego jest stabilna i nie spadnie podczas obsługi klienta, więc klient też jest bezpieczny.
  6. Osłona  jest wielokrotnego użytku. Jest odporna na środki do dezynfekcji, można ją łatwo zdezynfekować i przeczyścić przecierając szmatką z płynem dezynfekującym.
  7. Osłona z pleksi jest bardzo łatwa w montażu i demontażu, wystarczy je postawić na biurku, ladzie albo przy kasie, co może zrobić jedna osoba w ciągu kliku sekund. 
  8. Osłony  są lekki, wyposażone w wygodne otwory kasowe i mają zakładki, które łatwo można przykleić do stanowiska pracy.
  9. Osłony ochronne  są produkowane z tworzywa odpornego na stłuczenia a ściany są łączone za pomocą nitów lub zatrzasków, dlatego wytrzymają uderzenie młotkiem, upadek na podłogę,…. Są bardzo solidne, nie rozlecą się podczas pracy.

Uwaga! Przegroda, osłona, szyba ochronna z poliwęglanu nie zapobiega rozprzestrzenianiu się wirusów w punkcie obsługi klienta. Przegroda z poliwęglanu nie jest wyrobem medycznym. Osłona nie posiada przewidzianych prawem certyfikatów i dopuszczeń.. Osłona, przegroda oddzielająca pracownika od klienta może być stosowana tylko na własne ryzyko. Do przegrody nie dołączmy instrukcji użytkowania.

Osłona szyba ochronna przed wirusem z poliwęglanu lub pleksi do sklepu recepcji biura - składana na zatrzaski

Osłona szyba ochronna przed wirusem z poliwęglanu lub pleksi do sklepu recepcji biura – składana na zatrzaski

 

Serdecznie zapraszam, zadzwoń albo napisz,
dopasuję ofertę do potrzeb Twojego punktu obsługi klientów.

Pozdrawiam

Krzysztof Smoliński

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close